انجمن علمی پژوهشی مطالعات زنان

انجمن علمی پژوهشی مطالعات زنان

انجمن مطالعات زنان٫ زنان در اسلام٫ آشپزی٫ خانواده٫ کودکان٫ احکام بانوان٫ مقالات درباره زنان٫ نشست ها و کارگاه ها
انجمن علمی پژوهشی مطالعات زنان

انجمن علمی پژوهشی مطالعات زنان

انجمن مطالعات زنان٫ زنان در اسلام٫ آشپزی٫ خانواده٫ کودکان٫ احکام بانوان٫ مقالات درباره زنان٫ نشست ها و کارگاه ها

شاد زیستن

اگر می‌خواهید زندگی شادی داشته باشید به ادامه مطلب بروید!

 

ادامه مطلب ...

هشت عادت غذایی بسیار مهم در کاهش وزن

هشت راه بسیار مهم کاهش وزن

روی ادامه مطلب کلیک کنید

در این مطلب شما را با 8عادت غذایی که در کاهش وزن نقش مؤثری ایفا می‌کند آشنا می‌کنیم. تا کنون هزاران نفر با پیروی از آن به هدف مطلوب خود یعنی کاهش وزن دست یافته اند.

1. خوردن غذاهای آبکی:

میوه‌ها و سبزیجاتی که در ترکیب خود آب بیشتری دارند شکم را پر نموده و بنابراین در طول روز به غذای کم‌تری محتاج خواهید بود. این دسته از میوه‌ها و سبزیجات عبارتنداز: هندوانه، کاهو، گوجه فرنگی، خیار، قارچ، گریپ فروت و گرمک. ادامه مطلب ...

نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی؛ جنگ تحمیلی و حماسه هشت سال دفاع مقدس

 

نویسنده: سرکارخانم ملک فام

... سپاس ایزد منان را که به ما نعمت انسان بودن و مسلمان شدن را اعطا فرمود و طریقت اسلام را به ما ارزانی داشت...

... شکر آفریدگار جهان را که مکتب اسلام را مکتب تعالی بخش؛ و طریقت زهرا(س) را راه نو و آن بانوی اطهر را الگو و اسوه زنان عالم قرار داد.

... سپاس بیکران آن بی همتا را که ما را در زمره رسالت داران و رهروان مکتب ایمان قرار داد و توفیق عنایت فرمود که جهت تبیین این منزلت والا جسارت نوشتن توام با مسئولیتی سنگین و توانی اندک حاصل از تجارب انقلاب بیابیم. امید است انشاءا... این و جیزه، بتواند گوشه ای از رسالت و اصالت مکتبی زنان مسلمان را بنمایاند. و دیگر دلسوزان و ره پویان واقعی بتوانند زوایای گوناگون زن را از دریچه های حقیقت و حقانیت اش به امت انقلابی بشناسانند و حضور گسترده این شیر زنان را در صحنه های مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی بنمایانند که اگر چنین باشد خدمتی بس والا و بزرگ به جای آورده اند که دارای اجر اخروی خواهد بود%

انشاءا...

ادامه مطلب ...

جایگاه واقعی زن در اسلام

یکی از عالی ترین برنامه های اسلام که این دین را سرآمد تمام ادیان قرار داده است، از بین بردن تمام بی عدالتی نسبت به زن بوده است. اسلام بنیان برتری طلبی های قومی، نژادی، جنسی و مالی را ویران نمود و تمام انسان ها از مرد و زن، غنی و فقیر، عرب و عجم، سیاه و سفید، و زشت و زیبا را در یک صف قرار داد.
این دین آسمانی تنها ملاک برتری را تقوا و ارزش های معنوی و فضائل اخلاقی دانسته است. خداوند متعال می فرماید: ایها الناس انا خلقناکم من ذکر وانثی وجعلناکم شعوبا وقبائل لتعارفوا ان اکرمکم عند الله اتقاکم (6) ; ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره ها و قبیله ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید، گرامی ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست.

ادامه مطلب ...